Обучението ще бъде водено от Георги Захариев - основател на Finance Academy и успешен предприемач, както и други практици от бизнес света, които ще споделят работещи стратегии и тактики.
Маркетинг стратегия и изграждане на бранд - април 2024
Обучението ще бъде водено от Георги Захариев - основател на Finance Academy и успешен предприемач, както и други практици от бизнес света, които ще споделят работещи стратегии и тактики.
Умения, които ще придобиеш
- Дефиниране на потенциални клиенти
- Създаване на маркетингова стратегия
- Бюджетиране на стартираща или млада компания
- Анализ на пазара и конкуренцията
- Оптимизация на продажбите
- Разработване на бранд
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
В тази секция ще бъдат качени подготвителни материали и допълнителна литература към курса.Ресурси
-
Networking среща - "Маркетинг стратегия и изграждане на бранд" - 1 май (сряда) от 19 часа -
Networking среща - "Маркетинг стратегия и изграждане на бранд" - 1 май (сряда) от 19 часа
Срещата има за цел да предостави информация за организацията на учебния процес и начина, по който протичат обученията и Q&A сесиите на живо. Срещата ще се проведе на живо чрез live streaming в платформата на Finance Academy на 1 май от 19:00 часа.
Вашите въпроси и коментари можете да задавате в slido с код MARKETING24 или от ТУК.Ресурси
-
Представяне на обучението -
Представяне на обучението
• Представяне на лектора
• Цели на обучението
• Насоки за завършване на курса и финален проектПродължителност на лекциите - 30 минути
Линк към Sli.do - въпроси към лектор
Код за Sli.do - MARKETING24Ресурси
-
Какво представляват маркетинга и продажбите -
Какво представляват маркетинга и продажбите
• Какво представлява маркетинга
• Какво представляват продажбите
• Какво е продажбена фуния
• Разликата между стартиращи компании и установени брандове в маркетинговия подходПродължителност на лекциите - 80 минути
Линк към Sli.do - въпроси към лектор
Код за Sli.do - MARKETING24Ресурси
-
Основни канали за маркетинг -
Основни канали за маркетинг
• Какво представляват маркетинговите канали
• Маркетинг съвети за нов бранд
• Видове маркетингови каналиПродължителност на лекциите - 40 минути
Линк към Sli.do - въпроси към лектор
Код за Sli.do - MARKETING24Ресурси
-
Meta | Facebook и Instagram -
Meta | Facebook и Instagram
• Характеристики и разлики между личен профил и бизнес страница
• Stories като метод за напомняне за нас
• Facebook групи
• Платени реклами и възвръщаемостПродължителност на лекциите - 50 минути
Линк към Sli.do - въпроси към лектор
Код за Sli.do - MARKETING24Ресурси
-
Екосистема на Google -
Екосистема на Google
• Въведение в екосистемата на Google
• Google Ads - как работят
• YouTube като канал за достигане на широка аудитория
• Оптимизация за търсачки (SEO)
• Основни инструменти за органичен трафикПродължителност на лекциите - 80 минути
Линк към Sli.do - въпроси към лектор
Код за Sli.do - MARKETING24Ресурси
-
Първа Q&A сесия с Георги Захариев на 8 май (сряда) от 19 часа -
Първа Q&A сесия с Георги Захариев на 8 май (сряда) от 19 часа
Първата Q&A сесия с Георги Захариев цели да отговори на въпросите в Sli.do, свързани с учебния материал до момента.
Сесията ще се проведе на 8 май от 19 часа, в платформата на Finance Academy.
Вашите въпроси и коментари можете да задавате в slido с код MARKETING24 или от ТУК.Ресурси
-
Медийни партньори и афилиати -
Медийни партньори и афилиати
• Изграждане на линкове
• Платени публикации
• Бартерни сделки
• Афилиати
• Стратегия за стартиращи компанииПродължителност на лекциите - 35 минути
Линк към Sli.do - въпроси към лектор
Код за Sli.do - MARKETING24Ресурси
-
Анализ на конкуренция -
Анализ на конкуренция
• Стъпки при анализ на конкуренция - демонстрация
Продължителност на лекциите - 60 минути
Линк към Sli.do - въпроси към лектор
Код за Sli.do - MARKETING24Ресурси
-
Маркетингова стратегия за продуктови кампании -
Маркетингова стратегия за продуктови кампании
• Дефиниране на цел
• Продукт - конкурентно предимство и стойностно предложение
• Таргет аудитория
• Анализ на възможните канали и ресурси
• Тестове
• СкалиранеПродължителност на лекциите - 90 минути
Линк към Sli.do - въпроси към лектор
Код за Sli.do - MARKETING24Ресурси
-
Изграждане на маркетингова стратегия за услуги -
Изграждане на маркетингова стратегия за услуги
• Анализ на конкуренцията
• Избор на база умения и бюджет
• Създаване на доверие
• Създаване на KPI
• Създаване на конкретен план
• Полезни инструменти (tools)Продължителност на лекциите - 85 минути
Линк към Sli.do - въпроси към лектор
Код за Sli.do - MARKETING24Ресурси
-
Втора Q&A сесия с Георги Захариев на 15 май (сряда) от 19 часа -
Втора Q&A сесия с Георги Захариев на 15 май (сряда) от 19 часа
Втората Q&A сесия с Георги Захариев цели да отговори на въпросите в Sli.do, свързани с учебния материал до момента.
Сесията ще се проведе на 15 май от 19 часа, в платформата на Finance Academy!
Вашите въпроси и коментари можете да задавате в slido с код MARKETING24 или от ТУК.Ресурси
-
Маркетингов бюджет -
Маркетингов бюджет
• Основни принципи в бюджетирането
• Бюджетиране на Meta реклами
• Бюджетиране при Google Ads
• Бюджетиране на „безплатни канали"Продължителност на лекциите - 45 минути
Линк към Sli.do - въпроси към лектор
Код за Sli.do - MARKETING24Ресурси
-
Тестове и валидация -
Тестове и валидация
• Демонстрация на тестове за валидация на комуникационни канали
• Залагане на очаквания
• Проследяване на резултатиПродължителност на лекциите - 30 минути
Линк към Sli.do - въпроси към лектор
Код за Sli.do - MARKETING24Ресурси
-
Изграждане на устойчив бранд -
Изграждане на устойчив бранд
• Как да създаваме бранд устойчиво
• Компоненти на устойчивия бранд
• Управление на бранд позиционирането
• Рискове и предизвикателства пред създаването на устойчив бранд"Продължителност на лекциите - 70 минути
Линк към Sli.do - въпроси към лектор
Код за Sli.do - MARKETING24Ресурси
-
Подготовка за изпит -
Подготовка за изпит
• В тази сесия лекторът ще мине през въпросите от практическата част на изпита и ще даде насоки за пъпълването и.Ресурси
-
Трета Q&A сесия с Георги Захариев на 22 май (сряда) от 19 часа -
Трета Q&A сесия с Георги Захариев на 22 май (сряда) от 19 часа
Третата Q&A сесия с Георги Захариев цели да отговори на въпросите в Sli.do, свързани с учебния материал до момента.
Сесията ще се проведе на 22 май от 19 часа, в платформата на Finance Academy!
Вашите въпроси и коментари можете да задавате в slido с код MARKETING24 или от ТУК.Ресурси
-
Редовен изпит - Маркетинг стратегия и изграждане на бранд - 1 и 2 юни -
Редовен изпит - Маркетинг стратегия и изграждане на бранд - 1 и 2 юни
Финалната оценка за този курс се формира от теоретичен изпит и практическа задача.
Теоретичният изпит ще се проведе на 1 и 2 юни 2024г., като може да го стартирате най-рано в 08:00 часа на 1-ви юни и най-късно в 21:59 часа на 2-ри юни.
След стартиране ще разполагате с 60 минути. Състои се от 20 въпроса от затворен тип, с един верен отговор.
Практическият проект формира основна част от оценката. Ще бъде прикачен към тази тема в началото на обучението и трябва да бъде предаден до 23:59 часа на 2 юни.
Всеки курсист ще получи оценка и обратна връзка на предадения проект в рамките на между 2 и 4 седмици.
Финалните проекти изпращайте чрез опцията "Прати URL".Ресурси
-
Поправителен изпит - Маркетинг стратегия и изграждане на бранд - 22 и 23 юни -
Поправителен изпит - Маркетинг стратегия и изграждане на бранд - 22 и 23 юни
Поправителният изпит ще се проведе на 22 и 23 юни, като се състои от практическа и теоретична част.
Периодът, в който теоретичната част може да се стартира е от 8:00 часа на 22 юни до 21:59 часа на 23 юни.
Практическият проект формира основна част от оценката. Ще бъде прикачен към тази тема в началото на обучението и трябва да бъде предаден до 23:59 часа на 23 юни.
Всеки курсист ще получи оценка и обратна връзка на предадения проект в рамките на между 2 и 4 седмици.
Задачите изпращайте чрез бутона "Прати URL" по-долу.ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).
Ще получите допълнителна информация за поправката, седмицата преди изпита.Ресурси
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?
Записването в курса е отворено до 29 април. Обучението стартира на 29 април 2024 г., а занятията ще се провеждат на запис, като ще бъдат проведени няколко Q&A сесии на живо Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението ще бъде на запис. Видеата и учебните ресурси ще бъдат достъпни на 29 април от страницата на курса. Ще бъдат проведени няколко Q&A сесии на живо с преподавателя, на които курсистите ще могат да задават въпроси и да се разглеждат по-сложните неща от материала.
Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?
Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от теоретична и практическа част. Практическата част ще бъде под формата на практическа задача и ще се проведе на 1 и 2 юни, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои отново на 1 и 2 юни.
Ще получа ли сертификат след изпита?
След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от Finance Academy, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
240 лева.
Онлайн обучение с видеа на запис
Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
Помощ от ментор за усвояване на учебния материал
Явяване на изпит и сертификат
Георги Захариев
Преподавател